Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Kokoro - Beth Kempton, Piatkus, 2024
Kokoro 
EN

One year. Two devastating losses. Three sacred Japanese mountains. A major life transition, a heart full of grief and a revelation that changes everything...

  • Knihapevná vazba
    464 Kč
    Skladem 4 ks

So Good They Can't Ignore You - Cal Newport, Piatkus, 2016
So Good They Can't Ignore You 
EN

In this extraordinary eye-opening account, Georgetown University professor Dr. Calvin Newport debunks the long-held traditonal notion that 'following your passion' is good career advice...

  • Knihabrožovaná vazba
    448 Kč
    Skladem 2 ks

Making it All Work - David Allen, Piatkus, 2008
Making it All Work 
EN

David Allen's Getting Things Done hit a nerve and ignited a movement with businesses, students, soccer moms, and techies all the way from Silicon Valley to Europe and Asia. Now, David Allen leads the world on a new path to achieve focus, control, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    366 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    302 Kč
    Skladem

Unreasonable Success and How to Achieve It - Richard Koch, Piatkus, 2020
Unreasonable Success and How to Achieve It 
EN

How do people of seemingly ordinary talent go on to achieve unexpected results? What can we learn from them? What are the ingredients for unreasonable success and how is it achieved?In this ground-breaking book, bestselling author Richard Koch charts...

  • Knihabrožovaná vazba
    374 Kč
    Skladem 1 ks
Getting Things Done - David Allen, Piatkus, 2015
Getting Things Done 
EN

Since it was first published in David Allen's Getting Things Done has become one of the most influential business titles of its era, and the book on personal organisation. 'GTD' has become shorthand for an entire way of ...


The Kim Kardashian Principle - Jeetendr Sehdev, Piatkus, 2017
The Kim Kardashian Principle 
EN

How do social media stars generate such obsession - even more than the Hollywood A-list? And what can they teach us about making our own ideas, products and services break through? The world's leading authority on celebrity branding, Jeetendr Sehdev, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    495 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “