Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Deprese jako řeč unavené duše - Ruediger Dahlke, Fontána
Deprese jako řeč unavené duše

Autor zkoumá psychodynamiku deprese. Tato dynamika probíhá podle velmi jednoduchého vzorce rozporu mezi vlastním očekáváním a subjektivní realitou. Může to být manželství, které spěje k rozvratu, kopec viny nebo ztráta perspektivy v zaměstnání...

  • Knihabrožovaná vazba
    366 Kč
    Více než 30 dní

Uzdravení vývojového traumatu - Laurence Heller, Aline LaPierre, Fontána, 2016
Uzdravení vývojového traumatu

Zkušení terapeuti Larry Heller a Aline LaPierre vytvořili obohacující a ucelenou syntézu dětského vývoje na základě průkopnické tradice Wilhelma Reicha, Erika Eriksona a Alexandra...

  • Knihabrožovaná vazba
    367 Kč
    Skladem 1 ks

Uzdravte své vnitřní dítě - Cathryn Taylor, Fontána, 2014
Uzdravte své vnitřní dítě

Terapeutka Cathryn Taylor vám v této knize ukáže podrobný a srozumitelný návod k tomu, jak se stát sami rodiči svým vnitřním dětem a jak uzdravit...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Skladem 1 ks

Uzdravení vaší osamělosti - Erika Chopich, Margaret Paul, Fontána, 2017
Uzdravení vaší osamělosti

Erika Chopich a Margaret Paul vám v této knize ukáží, jak se můžete spojit se svým vnitřním dítětem a jak díky tomuto spojení můžete ukončit své sebedestruktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    378 Kč
    Do 7 – 9 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “