Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Předpredaj spuštěn - Pokračování megahitu Čtvrté křídlo je tu!

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Autor
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Žiadne výhovorky! - Brian Tracy, Eastone Books, 2011
Žiadne výhovorky! 
SK

Väčšina ľudí si myslí, že úspech je otázkou šťastia a mimoriadneho talentu. Zabúdajú však na rozhodujúci prvok, bez ktorého neuspejú ani tí najtalentovanejší: sebadisciplínu...


Najprv zjedzte žabu - Brian Tracy, Eastone Books, 2008
Najprv zjedzte žabu 
SK

Jeden z najpredávanejších autorov v oblasti rozvoja osobného potenciálu a osobnej výkonnosti preniká do podstaty toho, čo je nevyhnutné na efektívnu organizáciu času. Ukáže vám, ako sa upriamiť na tie najdôležitejšie úlohy a zorganizovať si každý deň...

  • Knihabrožovaná vazba
    224 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    189 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    156 Kč
    Skladem
Další formáty

Ako uvažuje Steve Jobs - Leander Kahney, Eastone Books, 2010
Ako uvažuje Steve Jobs 
SK

Portrét zaujímavej osobnosti. Steve Jobs je na jednej strane charizmatický perfekcionista, vynikajúci podnikateľ a inovátor s citom pre trhové trendy, muž, ktorý už dlhé roky úspešne bojuje so zákerným ochorením...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    103 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “