Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Knihy o programování

Použité filtry
Zrušit filtry
Naprogramujte si vlastní hru ve Flashi - Jiří Fotr, Computer Press, 2003
Naprogramujte si vlastní hru ve Flashi

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí vás do...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 - Jiří Fotr, Computer Press, 2005
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programujeme hry v jazyce C#

Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programujeme hry ve Flashi - Emanuele Feronato, Computer Press, 2012
Programujeme hry ve Flashi

Naučte se zábavnou formou pracovat s jazykem ActionScript a v prostředí Flashe. V každé z devíti kapitol vytvoříte plně funkční hru a to úplně od začátku, krok za krokem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programování modů pro Minecraft - Rogers Cadenhead, Computer Press, 2016
Programování modů pro Minecraft

Zaujala vás hra Minecraft a chtěli byste nahlédnout více pod pokličku? Chcete si svět Minecraftu přizpůsobit? Pusťte se do programování modů a změňte prostředí hry podle svých preferencí. Upravovat můžete nástroje, zbraně, chování, nepřátele...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se naučit programovat v 10 lekcích - Sean McManus, Svojtka&Co., 2017
Jak se naučit programovat v 10 lekcích

Chceš se naučit programovat, ale nevíš, jak začít? Knížka, kterou držíš v ruce, tě provede světem programování – od jednoduchého psaní instrukcí pomocí kódu v programu Scratch až po naprogramování vlastní počítačové hry...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Hráč versus příšery - Jaroslav Švelch, Akropolis, 2024
Hráč versus příšery

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali ....

  • Knihabrožovaná vazba
    240 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    199 Kč
    Ihned ke stažení

JavaScript - Ondřej Žára, Computer Press, 2021
JavaScript

S JavaScriptem se jako uživatelé setkáváte denně – žádný z velkých webových projektů se bez něj neobejde. Snadno s ním proměníte nudnou webovou prezentaci v moderní dynamické stránky, interaktivní aplikace nebo služby. Autor s bohatými zkušenostmi s...

  • Knihabrožovaná vazba
    265 Kč
    Skladem 1 ks
  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    254 Kč
    Skladem
Další formáty

Lost in a Good Game - Pete Etchells, Icon Books, 2020
Lost in a Good Game 
EN

When Pete Etchells was 14, his father died from motor neurone disease. In order to cope, he immersed himself in a virtual world - first as an escape, but later to try to understand what had happened...

  • Knihabrožovaná vazba
    257 Kč
    Více než 30 dní

Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy - Jurie Horneman, Egmont ČR, 2017
Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy

CoderDojo je programátorský klub pro mladé lidi, ve kterém se můžete setkávat s dalšími programátory, učit se nové věci a bavit se při práci na počítači. Tato kniha je o psaní kódů. Díky této knize se krok za krokem naučíte, jak vytvořit vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio, Computer Press
Programujeme hry pro Android 4

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    180 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Game Architecture and Design - Andrew Rollings, David Morris, Starman Bohemia, 2004
Game Architecture and Design 
EN

Game Architecture and Design: A New Edition is a revision of the classic that you have been waiting for! This is a detailed guide to game design and planning from first concept to the start of development, including case studies of well known...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 052 Kč
    Do 14 – 19 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
Oběť Molochovi
Asa Larsson