Knihy o sociologii
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
49 produktů
Pokud také patříte k lidem, kteří přísahají na své kritické myšlení, vzdělání a zdravý selský rozum, je tahle kniha přesně pro vás. Přesvědčí vás, že nic takového vlastně neexistuje. Napsala ji žena, která se politickou propagandou a marketingem zabývá...
-
Knihabrožovaná vazba296 KčSkladem 4 ks
-
159 KčIhned ke stažení
Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik s
-
Knihabrožovaná vazba339 KčDo 4 – 6 dnů
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...
-
Knihabrožovaná vazba303 KčSkladem 2 ks
-
220 KčIhned ke stažení
Co bychom věděli o Romech, pokud bychom je znali pouze ze zpravodajství České televize, média veřejné služby? Kniha přináší poznatky získané obsahovou, diskurzivní a sémiotickou analýzou hlavní zpravodajské relace Události...
-
Knihabrožovaná vazba330 KčSkladem 1 ks
Peter Pomerantsev strávil počátkem jednadvacátého století několik let v Rusku. Jeho britsko-ruský původ mu otevřel dveře do tamní komerční televize. Tam získal přístup do...
-
Knihapevná vazba s přebalem299 KčSkladem 1 ks
Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....
-
Knihabrožovaná vazba268 KčDo 2 – 3 dnů
Kniha Waltera Lippmanna z roku 1922 patří mezi nejcitovanější práce svého druhu ve 20. století a silně ovlivnila sociální vědy, zejména mediální studia, politologii a sociální psychologii. Klade si otázku, zda mohou občané v moderní společnosti činit...
-
Knihabrožovaná vazba461 KčSkladem 1 ks
Kniha přináší úvod do sociologického pohledu na rodinu. V první části knihy (kapitoly 1 až 3) autor podává přehled o vývoji teoretického uvažování o rodině od jeho počátků v 19. století, přes stále inspirující velké teorie z poloviny minulého století...
-
Knihabrožovaná vazba257 KčDo 15 – 20 dnů
„Co je nového na nových médiích?“, ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o...
Dostává se vám do rukou sborník referátu z mezinárodní konference „Rodina a spolecnost,“ která se konala dne 22. kvetna 2014 v Poslanecké snemovne Parlamentu Ceské republiky pod záštitou Stálé komise pro rodinu, rovné príležitosti a národnostní menšiny Po
-
Knihabrožovaná vazba100 KčDo 4 – 6 dnů
Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy...
-
E-knihaPDF209 KčIhned ke stažení
- Jiří Bystřický
- kolektiv
Kolektivní monografie Mediální moderna (Studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality) nabízí čtenáři analýzu teorií a diskusí spjatých s vnímáním a interpretací světa v kontextu moderních a postmoderních médií a kultury. Podává obraz ztvárnění realit
-
Knihabrožovaná vazba37 KčDo 2 – 3 dnů
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu...
-
237 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
Další formátyKniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...
-
Knihabrožovaná vazba248 KčDo 9 – 13 dnů
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj...
-
Knihabrožovaná vazba313 KčDo 4 – 6 dnů
Sociologie médií. Obecný, široký, takřka encyklopedický název na obálce, slibující, že uvnitř bude následovat hluboký analytický text rozebírající souvislosti mezi společností a světem médií...
-
232 KčDo 2 – 3 dnů
Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...
-
Knihapevná vazba182 KčDo 2 – 3 dnů
Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, ...
-
Knihapevná vazba965 KčSkladem 1 ks
Plně informovaný pohled na svět (média v něm jsou určující, v negativním i positivním slova smyslu) mění společnost a sociální scénář - mění se pojmy demokracie, pravdy. Místo individuální zkušenosti nastupuje zkušenost mediální...
-
Knihabrožovaná vazba206 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle