Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Praktický průvodce, Kód sebevědomé ženy, Paula Weber, First Class Agency s.r.o., 2025, Chci si přečíst

Na téma šifrování knihy o dějinách 20. století

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Příběh Kryptologie (Al Cimino)
Příběh Kryptologie

Umění války se nespoléhalo pouze na palebnou sílu, zásadní byla také strategie vedení boje a utajení důležitých informací před nepřítelem. Kódy a šifry hrály důležitou roli již v daleké minulosti, Al Cimino se podrobně zabývá vznikem prvních z nich...

  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    297 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Enigma (Michael Kerrigan)
Enigma

Kniha nabízí pohled na nejvýznamnější bitvy druhé světové války zase z nového pohledu. Jak ovlivnily výsledky bojů rozluštění kódů? Jak se povedlo pokořit „nerozluštitelnou“ německou Enigmu?...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.