Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Praktický průvodce, Kód sebevědomé ženy, Paula Weber, First Class Agency s.r.o., 2025, Chci si přečíst

Knihy o podnikání

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Nejkrásnější povolání (Vilém Veselý)
Nejkrásnější povolání

Není žádným tajemstvím, že firma Baťa v rámci vzdělávání svých spolupracovníků opakovaně přinášela zajímavé zahraniční tituly v českém jazyce, mezi které se řadí zrovna tak i Nejkrásnější povolání...

  • Knihapevná vazba
    244 Kč
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: The Challenger Sale (Brent Adamson a Matthew Dixon)
The Challenger Sale 
EN

Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...

  • Knihabrožovaná vazba
    411 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.

Kniha: Pozor, přichází zákazník (Dušan Jílek)
Pozor, přichází zákazník

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích...

  • Knihakroužková vazba
    236 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.

Kniha: Jak na skvělou zákaznickou péči (Mário Roženský)
Jak na skvělou zákaznickou péči

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...

  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    397 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihapevná vazba
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: CustomHER Experience (Katie Mares)
CustomHER Experience 
EN

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná vazba
    717 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.

Kniha: From Impressed to Obsessed (Jon Picoult)
From Impressed to Obsessed 
EN

Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...

  • Knihapevná vazba
    621 Kč
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Do B2B Better (Jim Tincher)
Do B2B Better 
EN

Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...

  • Knihapevná vazba
    661 Kč
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!


Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.
Kniha: Dobře mi tak (Radka Třeštíková)
Dobře mi tak
  • Radka Třeštíková