Na téma zákazníci knihy o podnikání
Není žádným tajemstvím, že firma Baťa v rámci vzdělávání svých spolupracovníků opakovaně přinášela zajímavé zahraniční tituly v českém jazyce, mezi které se řadí zrovna tak i Nejkrásnější povolání...
-
Knihapevná vazba312 KčDo 7 – 12 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 7 – 12 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...
-
Knihabrožovaná vazba466 KčSkladem 1 ksTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.
Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích...
-
Knihakroužková vazba244 KčSkladem 1 ksTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.
Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...
-
Knihapevná vazba731 KčSkladem 1 ksTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 33 dní.
Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...
-
Knihapevná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...
-
Knihapevná vazba653 KčDo 2 – 7 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...
-
Knihapevná vazba731 KčDo 2 – 7 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!