Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Knihy o podnikání od nakladatelství O´Reilly

Použité filtry
Zrušit filtry
Data Science for Business - Foster Provost, Tom Fawcett, O´Reilly, 2013
Data Science for Business 
EN

Written by renowned data science experts Foster Provost and Tom Fawcett, Data Science for Business introduces the fundamental principles of data science, and walks you through the "data-analytic thinking" ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 078 Kč
    Skladem 1 ks

Lean Analytics - Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, O´Reilly, 2013
Lean Analytics 
EN

Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry or an intrapreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. "Lean Analytics" steers you in the right direction...

  • Knihapevná vazba
    1 229 Kč
    Do 24 – 29 dnů

Making Things Happen - Scott Berkun, O´Reilly, 2008
Making Things Happen 
EN

In the updated edition of this critically acclaimed and bestselling book, Microsoft project veteran Scott Berkun offers a collection of essays on field-tested philosophies and strategies for defining, leading, and managing projects...

  • Knihabrožovaná vazba
    970 Kč
    -11 %
    Více než 30 dní

Seeking SRE - David N. Blank-Edelman, O´Reilly, 2018
Seeking SRE 
EN

Site Reliability Engineering is explored with teachable information for the proprietors of web services, focussing on how these ideas have been implemented beyond Google's example...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 119 Kč
    Více než 30 dní

Lean Enterprise - Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O'Reilly, O´Reilly, 2020
Lean Enterprise 
EN

How well does your organization respond to changing market conditions, customer needs, and emerging technologies when building software-based products? This practical guide presents Lean and Agile principles and patterns to help you move fast...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 000 Kč
    Do 24 – 29 dnů

Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2020
Mapping Experiences 
EN

Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 247 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek