Mapping Experiences
Second edition
- Nakladatel
- O´Reilly, 2020
- Počet stran
- 400
Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Angličtina
1 386 Kč
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
-
Brožovaná vazba
Angličtina, 2016VyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Potřebujete poradit knihu?
Zeptejte se online knihkupce!
Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?
- Tituly skladem doručujeme do druhého dne
- Knihomolská záložka ke každému nákupu
- Více než 9 000 výdejních míst