Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Strategické aliance se zahraničními partnery - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Strategické aliance se zahraničními partnery

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje...


Obchodní podnikání - Lenka Pražská, Jiří Jindra a kol., Management Press, 2002
Obchodní podnikání

Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    351 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Politická inteligence lídrů - Gerry Reffo, Valerie Wark, Management Press, 2015
Politická inteligence lídrů

Politická inteligence je v současném turbulentním světě předpokladem úspěchu vůdčí osobnosti. Autorky - pedagožky a konzultantky renomované anglické univerzity Ashridge Business School - vycházejí z faktu, že dnešní svět je vlivem globalizace...

  • 349 Kč
    Skladem 1 ks

Tajemství spolupráce v týmech - Sláva Kubátová, Viktor Bosák, Tomáš Bujna, Michal Henych, David Müller, Management Press, 2013
Tajemství spolupráce v týmech

Vzhledem k povaze "komplexních" problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si...

Intuitivní marketing - Miloš Toman, Management Press, 2003
Intuitivní marketing

Na rozdíl od klasického a nákladného marketingu autor, sám aktivní a úspěšný podnikatel, formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superzákazník - Eddie Yoon, Management Press, 2017
Superzákazník

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze...


Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Retail Management - Petr Cimler,  Dana Zadražilová a kol., Management Press, 2007
Retail Management

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingové řízení malých a středních podniků - Karel Havlíček, Milan Kašík, Management Press, 2005
Marketingové řízení malých a středních podniků

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání - Donald R. Keough, Management Press, 2010
Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání

Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2015
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček a Oľga Vodáčková, Management Press, 2013
Moderní management v teorii a praxi

Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Spokojený zaměstnanec - Váš spojenec - Reid Hoffman, Ben Casnocha, Chris Yen, Management Press, 2016
Spokojený zaměstnanec - Váš spojenec

Starý model zaměstnávání se hodil pro období stability. Dnes ovšem zaměstnavatelé, manažeři i zaměstnanci potřebují pro své vztahy nový rámec. Vzájemná důvěra v podnikatelském světě se dnes blíží historickému minimu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie podnikání - Martin Lukeš, Ivan Nový, Management Press, 2005
Psychologie podnikání

Publikace významných odborníků v oblasti manažerské psychologie pojímá problematiku podnikání z psychologického úhlu pohledu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pricing - Nessim Hanna, H. Robert Dodge, Management Press
Pricing

Zásady a postupy tvorby cen.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Typologie organizace - William Bridges, Management Press, 2006
Typologie organizace

Autor ukazuje, že organizace mají identifikovatelný charakter, který určuje, jak se v jednotlivých fázích svého životního cyklu rozhoduje, jaké změny přijímá či odmítá – co ovlivňuje její výkon, růst a rozvoj...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy moderního managementu, Management Press, 2016
Základy moderního managementu

Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“