Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    144 Kč
    Skladem

Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins, Grada, 2008
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 5 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    186 Kč
    Skladem

Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Grada, 2018
Nová společnost s ručením omezeným

Publikace komplexně představuje společnost s ručením omezeným, a to z pohledu právního, daňového i účetního. Důraz je kladen na srozumitelnost a přehlednost textu tak, aby byla přístupná široké podnikatelské veřejnosti...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

Dokonalé služby - Pavel Vosoba, Grada, 2004
Dokonalé služby

Kniha vychází ze skutečných příběhů a popisuje každodenní situace. Bezděčně nás vede k zamyšlení a opětovnému hodnocení našich obchodních i osobních výher i ztrát.


Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Finanční účetnictví veřejného sektoru - Miroslav Máče, Grada, 2019
Finanční účetnictví veřejného sektoru

Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma S knihou získáváte úplný přehled finančního účetnictví ve veřejném sektoru. Problematika účetnictví není popisována citací zákona, vyhlášek a standardů...

  • Knihapevná vazba
    299 Kč
    Skladem 1 ks
  • 501 Kč
    Ihned ke stažení

Světové standardy projektového řízení - Pavel Máchal, Martina Kopečková, Radmila Presová, Grada, 2015
Světové standardy projektového řízení

Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového...

  • 192 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2003
Mezinárodní obchodní operace

Kolektiv autorů z katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze připravil již třetí, aktualizované a rozšířené vydání vysokoškolské učebnice, která všestranně poslouží i pracovníkům firem, jež podnikají v mezinárodním měřítku.

Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2011
Projektový management

Druhé vydání nejprodávanější publikace o projektovém managementu je komplexním průvodcem pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...


Účetní manuál pro podnikatelské subjekty - Vladimír Hruška, Grada, 2016
Účetní manuál pro podnikatelské subjekty

Znáte ten nepříjemný pocit, když řešíte problém, jehož „řešení jste už někde viděli...“ nebo „tam v zákoně (vyhlášce či standardech) to někde bylo…,“ jen si nemůžete rychle uvědomit, kde to bylo, ve kterém ustanovení příslušné legislativní normy...


Moderní teorie firmy - Jiří Kudera, Grada
Moderní teorie firmy

V publikaci se autor zabývá možnostmi tvorby moderních firemních strategií v soudobých společensko-ekonomických podmínkách, neboť odborné tvůrčí myšlení se neobejde bez teoretických znalostí.


Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...


Kultura v mezinárodním podnikání - Ivan Šroněk, Grada, 2001
Kultura v mezinárodním podnikání

Chcete vést úspěšná obchodní jednání? Znáte všechny zvyklosti svých zahraničních obchodních partnerů? Poučte se z knihy odborníka v této oblasti.


Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kolektiv, Grada, 2012
Podnikání malé a střední firmy

Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...


Etika v podnikání a hodnoty trhu - Pavel Seknička, Anna Putnová, Grada, 2016
Etika v podnikání a hodnoty trhu

Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé...

  • 243 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    110 Kč
    Skladem

Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“