Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Lucie Gránová a Nicole Sestak: A Cup of Style diář. #booklab, 2024

Knihy o podnikání

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

  • Přečtenávýborný stav
    200 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks
  • 199 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Internetové právo - Lukáš Jansa, Petr Otevřel, Michal Matějka, Jiří Čermák, Petr Mališ, Petr Hostaš, Ján Matejka, Computer Press, 2016
Novinka
Internetové právo

Využíváte Internet ke své práci? Znáte všechny možné právní dopady, které může vaše působení na webu mít? Zorientujte se v problematice internetového práva v uceleném průvodci, který tuto oblast přehledně mapuje. Zkušený autorský tým složený z...

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Skladem 1 ks
  • 349 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    286 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Big Data - Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier, Computer Press, 2014
Big Data

Seznamte se s novým fenoménem, díky kterému získáte zcela nový pohled nejen na proces získávání informací z dostupných dat, ale na fungování světa jako celku v technologiemi protkaném 21. století...


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Informační systémy v podnikové praxi - Petr Sodomka, Hana Klčová, Computer Press, 2011
Informační systémy v podnikové praxi

Potřebujete ke studiu knihu, v níž by byly odpovědi na otázky týkající se budování a provozu informačního systému? Nebo jste ve své společnosti odpovědní za výběr podnikových aplikací a jejich dodavatelů?...


Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management - Stuart Crainer, Computer Press, 2001
Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management

Styl knihy, která pokrývá období mezi lety 500 př.n.l. a rokem 1994, pomáhá čtenáři objasnit myšlenkovou podstatu každého prezentovaného díla a myšlenkového odkazu jeho autora.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Miroslav Sedlák, Petra Mikulášková, Computer Press, 2015
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 299 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally, Computer Press, 2006
Největší představitelé marketingu

Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy?...


Informační systémy v podnikové praxi - Petr Sodomka, Computer Press, 2006
Informační systémy v podnikové praxi

Autor se v této knize zabývá důležitými a ryze praktickými otázkami vybudování a provozu informačního systému. Neobávejte se však nudné teorie: celý text je protkán množstvím příkladů a případových studií ze společností...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

SEO - Martin Domes, Computer Press, 2011
SEO

Máte jako firma vlastní webové stránky, provozujete e-shop, nabízíte zajímavé služby, nebo jenom chcete na svůj blog či osobní stránku se originálním obsahem přilákat více čtenářů? Rádi byste jednoduchou metodou poznali všechny užitečné možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak mnohem lépe prodávat - Brian Tracy, Computer Press
Jak mnohem lépe prodávat

Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především “duševní hra”...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
  • Antoine de Saint-Exupéry