Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Na volné noze - Robert Vlach, Jan Melvil publishing, 2017
Na volné noze

Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...


Svoboda v práci - Brian M. Carney, Isaac Getz, PeopleComm, 2011
Svoboda v práci

Svoboda v práci je místem, kde člověk pochopí klíčové souvislosti této filozofie organizace a řízení. Seznámíte se zde ale také s bezmála dvěma desítkami firem z celého světa a tím, jak svobodu do práce zaváděly a jakou s ní mají zkušenosti...


Restart - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2010
Restart

Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání...


Jak myslí milionáři - T. Harv Eker, Práh, 2006
Jak myslí milionáři

Bohatí lidé uvažují jinak než chudí. Zkuste přemýšlet jako oni, finanční úspěch vás nemine!..

Můj soukromý buzynes - Jan Kraus, BIZBOOKS, 2018
Můj soukromý buzynes

Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...


Manažerské příběhy - František Hroník, Motiv Press, 2007
Manažerské příběhy

Nová kniha Manažerské příběhy od autora Františka Hroníka není určená jen odborníkům, ale osloví každého díky řadě příběhů nebo citátů, z kterých jsou odvozeny ponaučení...


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Tajné dějiny značek - Matt MacNabb, XYZ, 2019
Tajné dějiny značek

Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají...


Pravidlo žádných pravidel - Reed Hastings, Erin Meyer, Jan Melvil publishing, 2020
Pravidlo žádných pravidel

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....

Silicon Valley: Tísnivé údolí - Anna Wiener, Pangea, 2020
Silicon Valley: Tísnivé údolí

V knize Silicon Valley: Tísnivé údolí předkládá Anna Wiener čtenářům své vzpomínky na práci ve startupech mezi lety 2013 a 2018. Ostře zde kritizuje řadu aspektů startupové kultury a technologického odvětví a přináší zamyšlení...


Zlá krev - John Carreyrou, Jan Melvil publishing, 2019
Zlá krev
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve...


Jak myslí milionáři - Ch. A. Poissant, Ch. Godefroy, Alternativa, 2003
Jak myslí milionáři

Mnozí známí lidé začínali od nuly, a přesto získali pohádkové bohatství...


Bláznivý génius - Randy Gage, Citadella, 2016
Bláznivý génius

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...


Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...


Stroj na peníze 2 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 2

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...


Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu - Brad Stone, Práh, 2014
Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu

Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží...


Blázinec v Silicon Valley - Antonio García Martínez, BIZBOOKS, 2017
Blázinec v Silicon Valley

Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, kalifornském údolí plném mladých lidí z celého světa s touhami zlatokopů? Kniha otevřeně popisuje divoké zábavy, obchodní tajemství a hru o moc vizionářů, mrzoutů, sociopatů, oportunistů, náhodných...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“