Knihy o podnikání
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám...
-
79 KčIhned ke stažení
Nepotřebuješ vůbec obchodní dům... Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat. Prostě jak podnikat. Po čase, když zjistí, co všechno...
-
79 KčIhned ke stažení
První díl nové edice. Exklusivní vydání v pevné vazbě s přebalem, aktualizované pro současnost, vhodné do každé knihovny, pro každého, kdo touží stát se lepším a úspěšnějším člověkem.
-
149 KčIhned ke stažení
Publikace je aktualizována s ohledem na legislativní změny platné od roku 2016. Výrazné úpravy se týkají např. účetní závěrky, účetních výkazů nebo účtování zásob. Nově zde najdeme kapitolu věnující se účetnictví bank...
-
E-knihaPDF204 Kč-20 %Ihned ke stažení
Kniha je koncentrátem Tracyho dlouholeté obchodní praxe. Objasňuje, že prodej je především „duševní hra“ a že úspěšný obchodník potřebuje mít psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy...
-
249 KčIhned ke stažení
Před deseti lety by nám spát u cizích lidí doma nebo nastoupit k cizímu člověku do auta připadalo bizarní a nebezpečné. Dnes je to ale běžná praxe, podobně jako nakupování online. Společnosti Uber a Airbnb zahájily novou éru...
-
298 KčIhned ke stažení
Vítejte ve světě nové moci. Jeremy Heimans a Henry Timms popisují největší příběhy naší doby – vzestup megaplatforem jako Facebook a Uber, nečekaná vítězství Obamy a Trumpa či náhlý vznik hnutí #MeToo – a odhalují, co za...
-
279 KčIhned ke stažení
Přesně před 100 lety, 28. října 1918, se začíná psát nová éra svobodného podnikání v tehdy zrozeném Československu. Dvakrát je násilně přerušena. Druhou světovou válkou a komunistickým pučem v roce 1948. Přesto tato...
-
E-knihaPDF245 KčProdej skončil
Knihu manažerských příběhů si zamilovaly stovky manažerů, ale i laické veřejnosti. Ojedinělá publikace je inspirací pro všechny věkové kategorie, pro ty, kteří se snaží stále hledat nové cesty a postupy.
-
125 KčIhned ke stažení
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména...
-
E-knihaPDF1 557 Kč-20 %Ihned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle