Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Přečtené s pevnou vazbou knihy o podnikání

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Šťastné peníze - Ken Honda, Via, 2020
Šťastné peníze

Peníze jsou příliš často zdrojem strachu, stresu a hněvu, často narušují vzájemné vztahy a dokonce ničí životy. Rádi bychom si mysleli, že peníze jsou jen číslo nebo kus papíru, ale představují mnohem víc. Peníze mají schopnost


Pozitivní leader - Jan Mühlfeit, Melina Costi, BIZBOOKS, 2017
Pozitivní leader

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak...


Můj soukromý buzynes - Jan Kraus, BIZBOOKS, 2018
Můj soukromý buzynes

Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...


Inspirace Baťa - Gabriela Končitíková, Nadace Tomáše Bati, 2021
Inspirace Baťa

Tomáš Baťa je známý především jako schopný podnikatel, který vybudoval světové obuvnické impérium. Málokdy se ale mluví o jeho propracovaném systému, který podporoval nejen efektivní podnikání, ale také duševní zdraví...

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Silicon Valley: Tísnivé údolí - Anna Wiener, Pangea, 2020
Silicon Valley: Tísnivé údolí

V knize Silicon Valley: Tísnivé údolí předkládá Anna Wiener čtenářům své vzpomínky na práci ve startupech mezi lety 2013 a 2018. Ostře zde kritizuje řadu aspektů startupové kultury a technologického odvětví a přináší zamyšlení...


Obchodní korespondence v ruštině - Mojmír Vavrečka, Jelena Kupcevičová, Computer Press, 2005
Obchodní korespondence v ruštině

Kniha Obchodní korespondence v ruštině vám poskytne všechny důležité typy vzorů, které se v oblasti exportu či importu používají takřka denně.


Management podpůrných procesů - Vlastimil K. Vyskočil a kolektív, Professional Publishing, 2010
Management podpůrných procesů

Kniha se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem. První část analyzuje tvorbu principů podpůrných činností a outsourcingu...


Management současný a budoucí - Jiří Stýblo, Professional Publishing, 2008
Management současný a budoucí

Zcela nová a moderně pojatá kniha Jiřího Stýbla Management současný a budoucí, vydaná nakladatelstvím Professional Publishing, přináší v šesti kapitolách šest pohledů na dnešní a budoucí management.


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.

Byznys pro 21. století - Robert T. Kiyosaki, Pragma, 2011
Byznys pro 21. století

Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce – dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci...


Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr., C. H. Beck, 2009
Marketing a nová ekonomika

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu...


Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka, Grada, 2020
Metody komplexního hodnocení podniku

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěj...


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...


Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003
Efektívny marketing

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú stratégiu.


PMP (Project Management Professional) - Kim Heldman, Computer Press, 2013
PMP (Project Management Professional)

Uvažujete o složení zkoušky PMP (Project Management Professional) a potřebujete k tomu kompletní výukový materiál? Tento průvodce obsahující desítky případových studií z praxe, testů a kontrolních otázek a odpovědí vás dokonale připraví na všechna témata.


Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?


Pravidlo žádných pravidel - Reed Hastings, Erin Meyer, Jan Melvil publishing, 2020
Pravidlo žádných pravidel

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová