Knihy o podnikání
V období klasického kapitalismu firmy nacházely inovativní způsoby, jak ze zdrojů vyrobit produkt, který lze následně přinést na trh a tam ho prodat. S nastolením obchodního modelu největších technologických společností dneška však přichází...
-
Knihabrožovaná vazba987 KčSkladem 1 ks
-
498 KčIhned ke stažení
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba379 KčSkladem 2 ks
-
299 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
Ještě před čtyřicítkou zažili mezinárodní úspěch ve světě byznysu. Tomáš Čupr, Josef Průša, Simona Kijonková a další osobnosti stojící za úspěšnými českými startupy, jejichž hodnota překročila hranici miliardy...
-
Knihabrožovaná vazba322 KčVíce než 30 dní
-
279 KčIhned ke stažení
The challenges to humanity posed by the digital future, the first detailed examination of the unprecedented form of power called "surveillance capitalism," and the quest by powerful corporations to predict and control us...
How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered ...
-
Knihabrožovaná vazba268 KčSkladem 4 ks
Podnikatelia (a častokrát aj zamestnanci) si často o sebe myslia, že sú výnimoční vo svojich problémoch, sú špeciálny prípad a ich situácia je nadštandardne špecifická. Priatelia a kolegovia, podnikatelia, je to klamstvo, ktorému sme...
-
Knihabrožovaná vazba495 KčSkladem 1 ks
-
539 KčIhned ke stažení
Autor Daniel Coyle skúma najúspešnejšie svetové spoločnosti a organizácie a ukazuje, ako sa rodí dôvera v lídra. Nezáleží na tom, či ste riaditeľ veľkej spoločnosti, vlastníte malú kaviareň, alebo učíte študentov – vždy nejakým spôsobom vediete ľudí...
-
Knihabrožovaná vazba401 KčSkladem 2 ks
-
399 KčIhned ke stažení
Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle