Knihy o podnikání
- Alexej Sato
- Eva Černohlávková
- Hana Machková
- kolektiv
Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty...
-
Přečtenávýborný stav251 KčSkladem
Znáte ten nepříjemný pocit, když řešíte problém, jehož „řešení jste už někde viděli...“ nebo „tam v zákoně (vyhlášce či standardech) to někde bylo…,“ jen si nemůžete rychle uvědomit, kde to bylo, ve kterém ustanovení příslušné legislativní normy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná414 KčSkladem
Páté vydání publikace je zaměřeno na řešení konkrétních případů z praxe s. r. o., od jejího založení až po zánik. Za tím účelem bylo do publikace zařazeno celkem 225 nejčastějších a nejzajímavějších dotazů...
-
Přečtenávýborný stav144 KčSkladem
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např...
-
Přečtenávýborný stav115 KčSkladem
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...
-
Přečtenávýborný stav348 KčSkladem
- Autorský kolektiv
Publikácia Interné firemné predpisy II je členená na pravidlá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a interné účtovné smernice. Predkladané pravidlá bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predstavujú "návod a praktickú pomôcku"...
-
Přečtenávýborný stav180 KčSkladem
Zákon č. 7/2005 Z.z. z 9. decembra 2004 o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 353/2005 Z.z., zákona č. 520/2005 Z.z., zákona č. 198/2007 Z.z., zákona č. 209/2007 Z.z., zákona č. 270/2008...
-
Přečtenámírně opotřebovaná53 KčSkladem
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...
-
Přečtenávýborný stav142 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle