Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...


Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...


Býkem v Číně - Jim Rogers, Grada, 2011
Býkem v Číně

Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom. Neustále

Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Právo mezinárodního obchodu - Zdeněk Kučera, Monika Pauknerová, Květoslav Růžička, Aleš Čeněk, 2008
Právo mezinárodního obchodu

Publikace představuje zpracování problematiky právní úpravy vztahů vznikajících při mezinárodní obchodní a hospodářské spolupráci. Jde o odvětví, které se neustále vyvíjí. Tato učebnice vychází z aktuální právní úpravy...


Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...


Obchodování na komoditních trzích - Tomáš Nesnídal, Petr Podhajský, Grada, 2005
Obchodování na komoditních trzích

Tato publikace vás seznámí s praktickou stránkou komoditního obchodování, vysvětlí vám srozumitelnou formou jak a kde se s komoditami obchoduje, jak začít obchodovat s pomocí jednoduché technické analýzy, pomůže s výběrem správného brokera...


Nejlepší rady jak uspět v Česku, Mladá fronta, 2012
Nejlepší rady jak uspět v Česku

Ač se to někdy nezdá, v českém byznyse je mnoho lidí, kteří si svůj úspěch tvrdě odpracovali. Jejich cesta mnohdy nebyla snadná, ale nasbírali během ní cenné zkušenosti a mnohdy získali i dobré rady. Ty nejlepší Vám přináší 37 respektovaných...


Tajný jazyk byznysu - Kevin Hogan, Computer Press, 2010
Tajný jazyk byznysu

Publikace je určena manažerům, obchodníkům a všem lidem, kteří mají zájem o hlubší pohled do problematiky neverbální komunikace. Autor využil svých dlouholetých zkušeností v této oblasti a napsal knihu seriózní a současně poutavou...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)