Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem > 5 ks

Byznys má duši - Alan Cohen, Metafora, 2019
Byznys má duši

Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vn


30 hodin - Dalibor Pulkert, Jan Melvil publishing, 2024
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem > 5 ks

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Skladem
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...

  • Knihabrožovaná vazba
    490 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    231 Kč
    Skladem

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.

Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“