Knihy o marketingovém managementu
S platností od 1. března 2024 nahrazuje třetí vydání Referenční příručky APQP a plán kontroly a řízení druhé vydání APQP a plánu kontroly a řízení. Tato referenční příručka nadále poskytuje obecné pokyny pro zajišťování, že jsou plány kontroly a řízení..
-
Knihabrožovaná vazba3 967 KčDo 2 – 4 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 4 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
S účinností od 1. března 2024 nahrazuje třetí vydání Referenční příručky APQP a plánu kontroly a řízení druhé vydání APQP a plánu kontroly a řízení. Záměrem APQP je proaktivně posuzovat a zmírňovat rizikové faktory ovlivňující uvedení produktu na trh...
-
Knihabrožovaná vazba3 377 KčDo 2 – 4 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 4 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!