Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem > 5 ks

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

  • 176 Kč
    Do 21 dnů

Od nápadu k podnikatelskému plánu - Ivana Svobodová, Michal Andera, Grada, 2017
Od nápadu k podnikatelskému plánu

Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán...

  • Knihabrožovaná vazba
    253 Kč
    Skladem 1 ks

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ, Grada, 2013
Jak uspět při obchodním telefonování

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a...

  • 248 Kč
    Skladem 1 ks
Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr a kolektív, Grada, 2012
Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě...


Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Porady a jednání - Thomas Wieke, Grada, 2006
Porady a jednání

Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...


Hodnocení a řízení výkonnosti - Irena Wagnerová, Grada, 2008
Hodnocení a řízení výkonnosti

Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat...


Vedení porad - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Vedení porad

V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel...

Nejčastější chyby manažerů a jak se jim vyhnout - Christian Zielke, Grada, 2006
Nejčastější chyby manažerů a jak se jim vyhnout

Manažeři chybují často, dokonce denně. A přestože se chybám nelze zcela vyhnout, jejich vliv na ostatní pracovníky a celou firmu je významný a často fatální...


Klastry a jejich vliv na výkonnost firem - Drahomíra Pavelková, Grada, 2009
Klastry a jejich vliv na výkonnost firem

Kniha je aktuálním výsledkem několikaletých studií a výzkumu v oblasti klastrové problematiky, která již od osmdesátých let hýbe ekonomickým, ale i vědeckým světem...


Marketingové plánování - praktická příručka manažera - John Cooper, Peter Lane, Grada, 1999
Marketingové plánování - praktická příručka manažera

Publikace poskytuje čtenáři podrobný návod, jak postupovat při sestavování marketingového plánu.


Strategické finanční plánování - Jiří Fotr, Grada, 1999
Strategické finanční plánování

Autor úspěšné knihy Podnikatelský plán a investiční rozhodování napsal novou publikaci pojednávající o analýze a hodnocení podniku...


Zlepšování podnikových procesů - Alena Svozilová, Grada, 2011
Zlepšování podnikových procesů

Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem zejména pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při obecných zlepšovatelských aktivitách, kniha poskytuje návod, jak aplikovat m


Firemní nákup a e-aukce - Milan Kaplan, Josef Zrník a kol., Grada, 2007
Firemní nákup a e-aukce

Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě - Filip Šmída, Grada, 2007
Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě

Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2007
Řízení výroby a nákupu

První česká publikace, která se zabývá řízením primárních rozhodujících funkcí hodnototvorného řetězce firmy, tj. výrobou, nákupem a prodejem, v jejich nezbytně integrované podobě. Je určena manažeřům a specialistům výroby, nákupu a logistiky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Základy strategického řízení a rozhodování - Thaddeus Mallya, Grada, 2006
Základy strategického řízení a rozhodování

Manažeři, podnikatelé a studenti vysokých škol získají díky knize solidní základ manažerských poznatků v oblasti strategického řízení, rozhodování a obchodní politiky firem...


Šest pilířů manažerského úspěchu - Jiří Suchý, Petr Papánek, Pavel Náhlovský, Grada, 2016
Šest pilířů manažerského úspěchu

Spočívá tajemství úspěchu v manažerském i osobním životě ve schopnostech, inteligenci nebo je za tím něco jiného? Jak může každý posílit ty oblasti, které jsou pro dlouhodobou úspěšnost nejdůležitější? Odpovědi najdete v této ojedinělé knížce, kterou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková