Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Manažerské finance - Eva Kislingerová a kolektív, C. H. Beck, 2010
Manažerské finance

Finanční manažer rozhoduje o klíčových otázkách získávání zdrojů pro financování firmy, o jejich efektivním umísťování do portfolia aktiv tak, aby byly vytvořeny podmínky pro efektivní zhodnocení získaných zdrojů, trvalý růst podniku...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažerské finance, C. H. Beck, 2007
Manažerské finance

Nenechte si ujít druhé vydání Manažerských financí! Jistě si kladete otázku, proč? Důvodem je nejen aktualizace textů, ale především zařazení CD, na kterém jsou právě pro Vás připraveny tři základní součásti.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchodní společnosti a družstva - Jarmila Pokorná, Jan Lasák, Josef Kotásek a kolektív, C. H. Beck, 2022
Obchodní společnosti a družstva

Nové vydání učebnice si klade za cíl podat výklad právní úpravy obchodních korporací s odstupem téměř deseti let po reformě soukromého práva...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podniková ekonomika - Miloslav Synek, Eva Kislingerová, C. H. Beck, 2010
Podniková ekonomika

Páté, přepracované a doplněné vydání této mimořádně úspěšné publikace je určeno nejen studentům, ale řadu cenných rad zde najdou také podnikatelé a manažeři z praxe, pro které je znalost nejnovějších poznatků a trendů z oblasti podnikové ekonomiky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchodní společnosti a družstva, C. H. Beck, 2014
Obchodní společnosti a družstva

Učebnice navazuje na tradici beckovských „kursů obchodního práva“ a je ucelenou učebnicí věnovanou obchodním...

  • Knihabrožovaná vazba
    887 Kč
    Do 18 – 23 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    431 Kč
    Skladem

Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...

  • Knihabrožovaná vazba
    819 Kč
    Skladem 1 ks

Management lidských zdrojů - Zuzana Dvořáková a kol., C. H. Beck, 2007
Management lidských zdrojů

Učebnice je výsledkem práce kolektivu autorů tvořeného odborníky z Vysoké školy ekonomické v Praze i z praxe. Zahrnuje komplexní výklad personální práce v organizaci, a to v kontextu globální ekonomiky a integrující se Evropy.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení lidských zdrojů - Zuzana Dvořáková a kol., C. H. Beck, 2012
Řízení lidských zdrojů

Odborná publikace jako jediná na našem knižním trhu podává ucelený pohled na řízení (management) lidských zdrojů...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    672 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech - Jan Pichrt a kolektív, C. H. Beck, 2013
Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech

Kniha přináší dosud nejucelenější pohled na problematiku agenturního zaměstnávání v české právnické literatuře. Zabýva se agenturním zaměstnáváním...

  • Knihabrožovaná vazba
    790 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Manažerské výpočty a ekonomická analýza + CD - Miloslav Synek, Heřman Kopkáně, Markéta Kubálková, C. H. Beck, 2009
Manažerské výpočty a ekonomická analýza + CD

Převážnou část práce manažerů, ekonomů i ostatních pracovníků tvoří řešení různých problémů; výsledkem je rozhodnutí...

  • Knihapevná vazba
    789 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Mezinárodní správa společností, C. H. Beck, 2014
Mezinárodní správa společností

V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého...

  • Knihabrožovaná vazba
    750 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Manažerská ekonomika - Marcela Kožená, C. H. Beck, 2007
Manažerská ekonomika

Manažerská ekonomika je aplikací ekonomické teorie do podnikatelského prostředí; její znalost umožňuje podnikatelům, ekonomům a dalším pracovníkům podniku úspěšně řídit činnosti, které zde probíhají. Autorka zde objasňuje základní pojmy a procesy.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček, C. H. Beck, 2015
Strategie úspěšného podniku

Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním...

  • Knihapevná vazba
    674 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Marketing inovací - Volker Trommsdorff, Fee Steinhoff, C. H. Beck, 2009
Marketing inovací

Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management - Bedřich Duchoň, Jana Šafránková, C. H. Beck, 2008
Management

Předložená práce nese v podtitulu název Integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. Každé technické dílo, každý projekt, jakákoliv akce totiž vyžaduje spolupráci lidí různých profesí, různých odborností...


Posudek znalce a podnik - Bohumil Poláček, Jan Attl, C. H. Beck, 2006
Posudek znalce a podnik

Oceňování podniku patří mezi obory, pro jejichž zvládnutí je nutné mít jak ekonomické, tak i právnické znalosti, a právě tato publikace integruje oba uvedené pohledy na problematiku...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podniková strategie - Ladislav Tyll, C. H. Beck, 2014
Podniková strategie

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž...

  • Knihabrožovaná vazba
    618 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Spotřebitelé a marketing

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...

  • Knihapevná vazba
    618 Kč
    Skladem 2 ks

Inovace nástrojů ekonomiky a managementu organizací - Eva Kislingerová a kol., C. H. Beck, 2008
Inovace nástrojů ekonomiky a managementu organizací

Dnešní svět je v trvalém pohybu. Mění se po stránce politické, hospodářské, technologické a kulturní. Kvalitativně nové prostředí znamená mimo jiné i změnu podmínek pro fungování podniků, které v zájmu vlastního přežití musí tyto proměny vnímat...


Public Management - David Špaček, C. H. Beck, 2016
Public Management

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“