Nejdražší z kategorie: v českém jazyku knihy o managementu od nakladatelství C. H. Beck
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
59 produktů
- Eva Kislingerová
- kolektiv
Finanční manažer rozhoduje o klíčových otázkách získávání zdrojů pro financování firmy, o jejich efektivním umísťování do portfolia aktiv tak, aby byly vytvořeny podmínky pro efektivní zhodnocení získaných zdrojů, trvalý růst podniku...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Nenechte si ujít druhé vydání Manažerských financí! Jistě si kladete otázku, proč? Důvodem je nejen aktualizace textů, ale především zařazení CD, na kterém jsou právě pro Vás připraveny tři základní součásti.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jan Lasák
- Jarmila Pokorná
- Josef Kotásek
- kolektiv
Nové vydání učebnice si klade za cíl podat výklad právní úpravy obchodních korporací s odstupem téměř deseti let po reformě soukromého práva...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Páté, přepracované a doplněné vydání této mimořádně úspěšné publikace je určeno nejen studentům, ale řadu cenných rad zde najdou také podnikatelé a manažeři z praxe, pro které je znalost nejnovějších poznatků a trendů z oblasti podnikové ekonomiky...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Učebnice navazuje na tradici beckovských „kursů obchodního práva“ a je ucelenou učebnicí věnovanou obchodním...
- Václav Stříteský
- kolektiv
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...
-
Knihabrožovaná vazba819 KčSkladem 1 ks
- Zuzana Dvořáková
- kolektiv
Učebnice je výsledkem práce kolektivu autorů tvořeného odborníky z Vysoké školy ekonomické v Praze i z praxe. Zahrnuje komplexní výklad personální práce v organizaci, a to v kontextu globální ekonomiky a integrující se Evropy.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Zuzana Dvořáková
- kolektiv
Odborná publikace jako jediná na našem knižním trhu podává ucelený pohled na řízení (management) lidských zdrojů...
- Jan Pichrt
- kolektiv
Kniha přináší dosud nejucelenější pohled na problematiku agenturního zaměstnávání v české právnické literatuře. Zabýva se agenturním zaměstnáváním...
-
Knihabrožovaná vazba790 KčDo 18 – 23 dnů
Převážnou část práce manažerů, ekonomů i ostatních pracovníků tvoří řešení různých problémů; výsledkem je rozhodnutí...
-
Knihapevná vazba789 KčDo 2 – 3 dnů
V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého...
-
Knihabrožovaná vazba750 KčDo 18 – 23 dnů
Manažerská ekonomika je aplikací ekonomické teorie do podnikatelského prostředí; její znalost umožňuje podnikatelům, ekonomům a dalším pracovníkům podniku úspěšně řídit činnosti, které zde probíhají. Autorka zde objasňuje základní pojmy a procesy.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním...
-
Knihapevná vazba674 KčDo 2 – 3 dnů
Kniha přináší ucelený pohled na poměrně mladý obor - marketing inovací. Rozvoj inovační činnosti je jednou z cest, jak může podnik vytvořit konkurenční výhodu a uspět v globálním konkurenčním prostředí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Předložená práce nese v podtitulu název Integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. Každé technické dílo, každý projekt, jakákoliv akce totiž vyžaduje spolupráci lidí různých profesí, různých odborností...
Oceňování podniku patří mezi obory, pro jejichž zvládnutí je nutné mít jak ekonomické, tak i právnické znalosti, a právě tato publikace integruje oba uvedené pohledy na problematiku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž...
-
Knihabrožovaná vazba618 KčDo 2 – 3 dnů
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...
-
Knihapevná vazba618 KčSkladem 2 ks
- Eva Kislingerová
- kolektiv
Dnešní svět je v trvalém pohybu. Mění se po stránce politické, hospodářské, technologické a kulturní. Kvalitativně nové prostředí znamená mimo jiné i změnu podmínek pro fungování podniků, které v zájmu vlastního přežití musí tyto proměny vnímat...
Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle