Knihy o marketingu
Zúžit výběr
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy moderní reklamy
DAVID OGILVY o něm prohlásil:„Nikomu, kdo alespoň sedmkrát neslyšel tento záznam, by nemělo být dovoleno mít cokoliv společného s reklamou. Tato přednáška změnila můj život."
-
AudioknihaMP3 ke stažení990 KčIhned ke staženíChcete vyzkoušet čtení ušima? K poslechu audioknihy vám postačí telefon. Pro co nejsnazší poslech doporučujeme naši aplikaci. Více informací najdete zde.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Neznáme príbehy úspešných značiek
SK
Prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený?
Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať...
-
Knihaflexi vazba592 KčSkladem > 5 ksTato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.