Knihy o marketingu
Publikace pojednává o soutěžních i nesoutěžních přehlídkách audiodokumentaristiky, zejména o International Feature Conference (IFC), každoročním pracovním setkání rozhlasových tvůrců z celého světa. Část knihy poskytuje vhled do...
-
Knihabrožovaná vazba232 KčDo 4 – 9 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
How does advertising work? Does it have to attract conscious attention in order to transmit a 'Unique Selling Proposition'? Or does it insinuate emotional associations into the subconscious mind? Or is it just about being famous...
-
Knihapevná vazba551 KčVíce než 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...
-
Knihapevná vazba1 152 KčDo 24 – 29 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 24 – 29 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
-
Přečtenámírně opotřebovanáTuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.830 KčSklademTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!