Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Jediná oficiální autobiografie papeže Františka - Naděje

Na téma regulace knihy o marketingu

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech (Martin Kalista)
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    165 Kč
    Do 2 – 4 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 4 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Institucionální aspekty regulace médií (Olga Pouperová)
Institucionální aspekty regulace médií

Kniha je rozdělena na dvě části. Tématem první části jsou nezávislé regulační orgány, konkrétně regulační orgány v sektoru vysílání. Autorka vysvětluje podstatu...

  • Knihabrožovaná vazba
    380 Kč
    Do 6 – 11 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 6 – 11 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
  • E-kniha
    380 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(

Kniha: Mediální právo (Autorský kolektiv)
Mediální právo
  • Autorský kolektiv

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující...

  • Knihapevná vazba
    1 199 Kč
    Do 2 – 4 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 4 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Reklamní právo (Dana Ondrejová, Filip Rigel a Ondřej Moravec)
Reklamní právo

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 10 – 15 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 10 – 15 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!


Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.
Kniha: Složka 64 (Jussi Adler-Olsen)
Složka 64
  • Jussi Adler-Olsen