Knihy o marketingu
Použité filtry
Zrušit filtry
Úvod do dějin tištěných médií
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
93 KčSkladem 1 ksTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do šesti dní.
-
365 KčIhned ke staženíMáte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.
I love it. What is it?
EN
The power of instinct in design and branding
The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...
-
Knihabrožovaná vazba731 KčDo 2 – 7 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!