Knihy o marketingu
Použité filtry
Zrušit filtry
Evropský rozhlasový dokument a jeho život na konferencích a festivalech
Publikace pojednává o soutěžních i nesoutěžních přehlídkách audiodokumentaristiky, zejména o International Feature Conference (IFC), každoročním pracovním setkání rozhlasových tvůrců z celého světa. Část knihy poskytuje vhled do...
-
Knihabrožovaná vazba232 KčDo 4 – 9 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
Média a demokracie v 21. století
Hledání nových modelů
Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...
-
Knihapevná vazba285 KčDo 3 – 5 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 3 – 5 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!