Knihy o marketingu
Zúžit výběr
What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...
-
Knihabrožovaná vazba281 KčVíce než 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Our world has always been built on bricks. A material used by societies as ancient as the Roman empire or Mesopotamia, brick is simple yet versatile, humble yet resilient, recognisable yet local...
-
Knihapevná vazba1 056 KčVíce než 30 dníTento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.
Bilingválna učebnica „Riadenie ľudí v digitálnom svete“ je odborná publikácia vytvorená tímom trinástich autorov z deviatich univerzít. Učebnica podrobne analyzuje súčasné praktiky a budúce trendy v oblasti riadenia ľudských zdrojov v kontexte ...
-
Knihabrožovaná vazba575 KčDo 11 – 16 dnůTuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 11 – 16 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
LEGO is one of the world's best-loved and most familiar brands, adored by generations of children. What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003 before staging an astonishing recovery...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.