Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...


10 let v českých médiích, Portál, 2005
10 let v českých médiích

Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...


Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014
Kreativita v reklamě

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet...


Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...

Jak psát reklamní text 2.vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2003
Jak psát reklamní text 2.vydání

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání


Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Žijte a myslete kreativně

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...


Nadčasový produkt - Ryan Holiday, Audiolibrix, 2021
Nadčasový produkt

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak...


Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...


Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009
Problém médií

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?...


Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský, Beskydy, 2018
Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...


Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....


Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2010
Predictably Irrational 
EN

Why do our headaches persist after we take a one-cent aspirin but disappear when we take a fifty-cent aspirin? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover