Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
158 produktů
- Barbora Osvaldová
- kolektiv
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor...
-
Přečtenávýborný stav290 KčSkladem
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
-
Přečtenávýborný stav351 KčSkladem
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...
-
Přečtenámírně opotřebovaná135 KčSkladem
Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...
-
Přečtenámírně opotřebovaná114 KčSkladem
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...
-
Přečtenámírně opotřebovaná102 KčSkladem
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná636 KčSkladem
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná142 KčSkladem
Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...
-
Přečtenámírně opotřebovaná52 KčSkladem
V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...
-
Přečtenámírně opotřebovaná82 KčSkladem
Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...
-
Přečtenámírně opotřebovaná148 KčSkladem
Prestižní publikace renomovaného autora, ojedinělá na českém knižním trhu, obsahuje podrobné zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy a podpory prodeje.
-
Přečtenámírně opotřebovaná420 KčSkladem
Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...
-
Přečtenávýborný stav253 KčSkladem
Od počátku historie tištěných periodik, tedy již čtyři sta let, se traduje, že noviny obsahují články. Čtenáři je to jasné. Pod každým titulkem je jiný „článek“. Není to tak docela pravda...
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...
-
Přečtenávýborný stav117 KčSkladem
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...
-
Přečtenávýborný stav125 KčSkladem
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...
-
Přečtenávýborný stav255 KčSkladem
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
-
Přečtenávýborný stav122 KčSkladem
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...
-
Přečtenávýborný stav147 KčSkladem
Odhaduje se, že strávíme 7,5 % svého bdřlého života na mítincích, kterých se každý rok koná na 11 milionu. Více než třetina těchto mítinku však spočívá v plánování dalších mítinku, během další šestiny někoho žádáme, aby zopakoval, co práve...
-
Přečtenávýborný stav112 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle