Nejlevnejší z kategorie: knihy o marketingu od nakladatelství Aleš Čeněk
Publikace je věnována specifické problematice jazyka a komunikace ve specifickém prostředí - diskutuje otázky komunikační kompetence v kontextu vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení. V knize je formulováno a postupně zodpovídáno několik otázek...
-
Vyprodané
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...
-
Knihabrožovaná vazba94 KčDo 16 – 20 dnů
Kniha je určena především studentům předmětu práva k nehmotným statkům, mhou ji využít i studenti práva mezinárodního. Kromě analýzyvztahu českého známkového práva a práva evropského obsahuje kniha...
- Jiří Bystřický
- kolektiv
Publikace představuje analýzu aktuální problematiky mediální komu nikace, mechanismů fungování soudobé společnosti a základního vymezení moderní a postmoderní kultury...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
The authors of the scientific monograph propose a scheme for effective communication in virtual multicultural collaborative teams in industrial enterprises with an explanation of individual aspects and elements of the scheme. The key topics of ...
-
171 KčDo 16 – 20 dnů
Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Komunikace je jedním z tzv. věčných odborných témat. Rozvoj elektronických komunikačních možností v posledních několika letech opětovně nastolil diskusi...
-
Knihabrožovaná vazba324 KčDo 16 – 20 dnů
- František Nahodil
- kolektiv
Publikace se zabývá aktuálními problémy české veřejné správy, která si v poslední době klade nové, náročné úkoly. Elektronizace veřejné správy, používání...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...
-
Knihabrožovaná vazba481 KčDo 16 – 20 dnů
Jedná se o první publikaci s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je pro cílovou skupinu nejen studentů ekonomických fakult, ale...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Monografia predstavuje komplexné spracovanie problematiky práva duševného vlastníctva v Slovenskej republike...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Peter Vojčík
- kolektiv
Monografia predstavuje komplexné spracovanie problematiky práva duševného vlastníctva v Slovenskej republike. Obsahuje výklady o autorskom...
-
Knihabrožovaná vazba495 KčSkladem 5 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle