Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Média v tekutých časech - Václav Moravec, Academia, 2016
Média v tekutých časech

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    271 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    Vyprodané

Konzument - Nepomuk Gasteiger, Academia, 2015
Konzument

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj...

  • Knihabrožovaná vazba
    313 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Medienwissenschaft - Kateřina Svatoňová, Kateřina Krtilová, Academia, 2016
Medienwissenschaft

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných...

  • Knihabrožovaná vazba
    347 Kč
    Do 5 dnů

Jazyk, média, politika - Kolektiv autorů, Academia, 2003
Jazyk, média, politika
  • Autorský kolektiv

Kniha informuje o výzkumu českých a slovenských veřejných mluvených projevů v 90. letech z jazykovědného hlediska.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Styl mediálních dialogů - Světla Čmejrková, Academia, 2013
Styl mediálních dialogů

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacíc bloku, od rozhovoru seriózních po zábavné talk show...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Úvod do vizuální kultury - Nicolas Mirzoeff, Academia
Úvod do vizuální kultury

Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet...


Spotřební kultura - Pavel Zahrádka, Academia, 2014
Spotřební kultura

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
Oběť Molochovi
Asa Larsson