Knihy o marketingu
Použité filtry
Zrušit filtry
Šum
O chybách v lidském úsudku
Kdykoli se procesům naší mysli začne věnovat Daniel Kahneman, psycholog a nositel Nobelovy ceny za poznatky o kognitivním zkreslení, nedopadá to pro nás vůbec dobře! Tentokrát zkoumal příčiny vysoké variability ...
-
316 KčIhned ke stažení
Nové zbraně vlivu
Psychologie přesvědčování i v online světě
Manipulativní techniky a jak se jim bránit – tváří v tvář i na internetu. Pojišťovákovi jste sympatičtí, zkusí vám vyjednat speciální nabídku. Lékárnici sympatičtí nejste: co vás to napadlo, ...
-
379 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle