Knihy o marketingu
How to acheive brand leadership in the modern marketplace — from the marketing genius who helped propel Nike and Starbucks beyond mere sneakers and coffee. What does it really take to succeed in business today? ...
-
Knihabrožovaná vazba464 KčDo 23 – 28 dnů
They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...
Tomorrow's business winners need two things: scale and agility. The answer to both is design. For over a century, The Coca-Cola Company has used design to scale its flagship brand to over 200 countries....
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle