Knihy o marketingu
Kdykoli se procesům naší mysli začne věnovat Daniel Kahneman, psycholog a nositel Nobelovy ceny za poznatky o kognitivním zkreslení, nedopadá to pro nás vůbec dobře! Tentokrát zkoumal příčiny vysoké variability profesionálních úsudků – soudců, lékařů...
-
Knihapevná vazba s přebalem382 KčDo 5 – 9 dnů
-
375 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení549 KčIhned ke stažení
Predstavte si, že dvaja lekári v tom istom meste určujú rozdielne diagnózy rovnakým pacientom, alebo že dvaja sudcovia na tom istom súde vymeriavajú rôzne tresty páchateľom za rovnaké zločiny...
-
Knihapevná vazba737 Kč-15 %Skladem > 5 ks
-
539 KčIhned ke stažení
An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...
-
Knihapevná vazba774 KčVíce než 30 dní
From the world-leaders in strategic thinking and the multi-million copy bestselling authors of Thinking Fast and Slow and Nudge, the next big book to change the way you think...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle