S britským původem na skladě v anglickém jazyku knihy o marketingu
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná vazba392 KčSkladem 2 ks
This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing,retailing,catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout...
-
Knihabrožovaná vazba618 KčSkladem 2 ks
Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth...
-
Knihabrožovaná vazba424 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle