Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Miloš Vaněček a Radek Galaš: Skutečné zločiny po Česku 2. nastole, 2024

Populární naučné z kategorie pro podnikatele v cizím jazyku knihy o marketingu

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...

  • Knihabrožovaná vazba
    380 Kč
    Více než 30 dní

The Diary of a CEO - Steven Bartlett, Ebury, 2023
 
The Diary of a CEO - Steven Bartlett, Ebury Publishing, 2023
Novinka
The Diary of a CEO 
EN

This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent...

  • Knihapevná vazba
    503 Kč
    Skladem > 5 ks

Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Novinka
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    270 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    108 Kč
    Skladem

CustomHER Experience - Katie Mares, Greenleaf, 2023
CustomHER Experience 
EN

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná vazba
    729 Kč
    Skladem 1 ks
Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Do 23 – 28 dnů

The Illusion of Choice - Richard Shotton, Harriman House, 2023
Novinka
The Illusion of Choice 
EN

Every day, people make hundreds of choices. Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription? These choices might appear to be freely made...

  • Knihabrožovaná vazba
    380 Kč
    Více než 30 dní

The Ultimate Digital Marketing Book - Nick Smith, Jane Heaton, Teach Yourself, 2022
The Ultimate Digital Marketing Book 
EN

From effective SEO and Search marketing to mastering mobile and content marketing, THE ULTIMATE DIGITAL MARKETING BOOK is a dynamic collection of tools, techniques, and strategies for success...

  • Knihabrožovaná vazba
    436 Kč
    Do 24 – 29 dnů

The Sales Bible - Jeffrey Gitomer, Wiley, 2015
The Sales Bible 
EN

Global sales authority Jeffrey Gitomer's bestselling classic, The Sales Bible, has been updated and appended in this new edition, offering you the ultimate sales methods and strategies that really work ― every day, in real-world selling situations..

  • Knihabrožovaná vazba
    447 Kč
    Více než 30 dní

The Freelance Way - Robert Vlach, Jan Melvil publishing, 2019
The Freelance Way 
EN

A protože freelancing (neboli podnikání na volné noze) je celosvětový fenomén, který Robertova kniha rozebírá do větší hloubky i šíře než zahraniční tituly, rozhodli jsme se ji vydat také v angličtině a dalších jazycích. Půjde o nejodvážnější...


The Advertising Effect - Adam Ferrier, Oxford University Press, 2014
The Advertising Effect 
EN

Want to know how to influence other people's behaviour? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    747 Kč
    Více než 30 dní
Hey Whipple, Squeeze This - Luke Sullivan, John Wiley & Sons, 2022
Hey Whipple, Squeeze This 
EN

The new edition of the book readers call the bible for advertising...

  • Knihabrožovaná vazba
    580 Kč
    Skladem 1 ks

Paid Attention - Faris Yakob, Kogan Page, 2021
Paid Attention 
EN

The advertising attention marketplace is a confusing and vast playing field where the rules have changed drastically over the last decade. Make yourself heard and win the attention of your target audience with the new edition of this ultimate guide...

  • Knihabrožovaná vazba
    642 Kč
    Více než 30 dní

Honest Seo - Jason Hennessey, Greenleaf, 2023
Honest Seo 
EN

SEO is confusing—but it doesn't have to be...

  • Knihapevná vazba
    Do 2 – 6 dnů

All American Ads Of the 50s - Jim Heimann (editor), Taschen, 2018
All American Ads Of the 50s 
EN

As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king, white America enjoyed a feeling of pride and security that was reflected in advertising. Carelessly flooding society with dangerous misinformation, companies in the 50s...

  • Knihapevná vazba
    930 Kč
    Více než 30 dní

All-American Ads of the 60s - Steven Heller, Jim Heimann (editor), Taschen, 2022
All-American Ads of the 60s 
EN

To the moon and back with advertising in the 1960s...

  • Knihapevná vazba
    676 Kč
    Do 16 – 17 dnů

The Digital Marketing Handbook - Alice Benham, Laurence King Publishing, 2024
The Digital Marketing Handbook 
EN

From strategist, speaker and podcaster Alice Benham comes The Digital Marketing Handbook - an expert guide covering the fundamentals of marketing, filled with case studies and interviews with industry insiders...

  • Knihabrožovaná vazba
    758 Kč
    Do 16 – 17 dnů

Beautiful PR - Sophie Attwood, Practical Inspiration Publishing, 2023
Beautiful PR 
EN

A more beautiful way to connect with customers. PR and marketing have traditionally been seen as deceit and spin: Beautiful PR offers a new manifesto rooted in integrity. Discover how to find your true brand voice so that you can create a clear and...

  • Knihabrožovaná vazba
    592 Kč
    Skladem 2 ks

All-American Ads of the 40s - W. R. Wilkerson III, Jim Heimann (editor), Taschen, 2023
All-American Ads of the 40s 
EN

Wartime action and postwar triumph in the advertising of the 1940s...

  • Knihapevná vazba
    676 Kč
    Více než 30 dní

Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná vazba
    1 038 Kč
    Skladem 1 ks

The Magic of Employee Influence - Ivana Brutenič, Kristína Cichý Kováčiková, Rethink, 2024
The Magic of Employee Influence 
EN

Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates...

  • Knihabrožovaná vazba
    633 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
  • Viktorie Hanišová