Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Nový autorský zákon, Epos, 2015
Nový autorský zákon 
SK

Zákon č. 185/2015 Z.z. z 1. júla 2015 Autorský zákon.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Stroj na peníze II.

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    79 Kč
    Ihned ke stažení

Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti - Olga Kuldová, Emílie Fleischmannová, Fortuna, 2004
Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti

Obsahuje pokyny pro moderní psaní písemností včetně příkladů (uvedeny jsou i životopisy, žádosti a cizojazyčné dopisy) a kapitoly o českém pravopisu, aby v jedné knížce byly všechny údaje, které potřebujete k napsání dobrého dopisu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Stručný sprievodca: Podcasting - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Podcasting 
SK

Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    112 Kč
    Skladem 2 ks

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu 
SK

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Knihapevná vazba
    114 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Vnitrofiremní komunikace

Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery...

  • 121 Kč
    Ihned ke stažení

Lektorské finty

Praktická a názorná knížka přináší zejména začínajícím lektorům, trenérům a učitelům tipy a příklady, jak zkvalitnit svá školení. V aktualizovaném a rozšířeném vydání příručky naleznete například lektorský manuál...

  • 129 Kč
    Ihned ke stažení

Konec finančních negramotů v Čechách - Patrik Nacher, Plot, 2017
Konec finančních negramotů v Čechách

Zdravý selský rozum musí zvítězit nad hloupostí, pokrytectvím a demagogií! Přestaňte doplácet na šmejdy a vychytralé rádobyporadce, kteří místo na vás myslí na vlastní kapsu. Zásady finanční gramotnosti vysvětlené pomocí známýc

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Do 2 – 3 dnů
  • E-knihaEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib, Grada, 2020
Marketingový plán na jednu stránku

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu.

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Brand destinácie - Andrej Kóňa, Brand Institute, 2017
Brand destinácie 
SK

Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych...

  • Knihabrožovaná vazba
    159 Kč
    Skladem 1 ks
Přesvědčivá prezentace

Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny...

  • 166 Kč
    Ihned ke stažení

A Condensed Course of Quantum Mechanics 
EN

This book represents a concise summary of non-relativistic quantum mechanics on the level suitable for university students of physics. It covers, perhaps even slightly exceeds, a one-year course of about 50 lectures, requiring basic knowledge of...

  • 170 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá...

  • 175 Kč
    Ihned ke stažení

Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002
Priamy marketing 
SK

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový audit a kontrola - Jana Lyková, Grada
Marketingový audit a kontrola

„Marketing je detektivka,“ píše autorka v předmluvě, a proto v knize velmi fundovaně, přehledně a věcně popisuje, jak tuto detektivku vyřešit.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Copywriting

Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající...

  • 189 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu 
SK
  • Autorský kolektiv

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Knihapevná vazba
    191 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Lze bitcoin považovat za spolehlivé digitální peníze? Jak se bitcoiny vytváří? Kolik jich je a bude? Kde se dají koupit a jak se s nimi pracuje? Nejde o pyramidovou hru? O bublinu? Tato kniha je plná odpovědí.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení

Jak získat a udržet zákazníka - Timothy R.V. Foster, Computer Press, 2002
Jak získat a udržet zákazníka

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Google Adwords Jednoduše - Martin Domes, Computer Press, 2012
Google Adwords Jednoduše

Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete zvýšit účinnost vaší reklamy na internetu?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“