Knihy o marketingu
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“. V době, kdy americký kulturní a mediální...
-
Knihabrožovaná vazba479 KčDo 6 dnů
Studium německého systému ochrany průmyslového vlastnictví je pro českou veřejnost obecně velmi důležité, a to nejen kvůli tomu, že Spolková republika Německo (dále jen „SRN“) představuje pro Českou republiku významného...
-
Knihabrožovaná vazba225 KčDo 3 dnů
Najděte odvahu skončit v zaměstnání, vydělat víc peněz, pracovat, kde chcete, a změnit svět.
-
424 KčIhned ke stažení
Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
- Autorský kolektiv
Sdružení Medias Res ve spolupráci s městem Mariánské Lázně pod záštitou Ministerstva kultury ČR uspořádalo dne 20. února 2015 konferenci s názvem Autorské právo.2015 a s podtitulem Otázka autorských práv očima dnešních uživatelů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu:
-
Vyprodané
- Mezinárodní úmluvy o autorském právu; - Ochrana výkonných umělců, výrobců zvukových záznamů a rozhlasových organizací; - Podmínky výroby, šíření a archivování audiovizuálních děl; - Neperiodické publikace; - Periodický tisk; ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Mezinárodní úmluvy o autorském právu * ochrana výkonných umělců, výrobců zvukových záznamů a rozhlasových organizací * podmínky výroby, šíření a archivování audiovizuálních děl * neperiodické publikace * periodický tisk * Státní fond kultury ČR...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Předkládaná publikace se jistě stane vítaným pomocníkem umělecké a další zainteresované laické veřejnosti při předcházení zbytečným soudním sporům a nepostradatelnou pomůckou právníků specializovaných na tuto problematiku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Novelizovaný zákon s dôvodovou správou v úplnom znení...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Je to jeden z nejvíce fascinujících příběhů o úspěchu ve světě techniky: Škoda spojuje tradici sto let staré značky automobilů s moderní image automobilového koncernu s globální působností. Cesta ilustrovaná četnými fotografiemi...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle