Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Od Jennifer L. Armentroutové, První díl krvelačné romantasy, Chci si přečíst, Nakladatelství Fragment, 2025

Knihy o byznysu a managementu

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Dědečku, vyprávěj o světě (Ladislav Špaček)
Dědečku, vyprávěj o světě

Dědečku, vyprávěj o světě je dalším pokračováním oblíbené série knížek o zvídavé Viktorce a laskavém a moudrém dědečkovi. Tentokrát se společně vypraví na cestu po pěti důležitých evropských zemích. Viktorka se brzy naučí...

  • Knihapevná vazba
    287 Kč
    -11 %
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 9 dní.
  • AudioknihaMP3 na CD
    279 Kč
    Tuto audioknihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 4 – 9 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: The Power of Culture (Laura Hamill)
The Power of Culture 
EN

All organizations have a culture, whether they acknowledge it or not, and whether it's helping or hindering them...

  • Knihabrožovaná vazba
    388 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Kniha: Making Culture Work (Cary Cooper a Marc Stigter)
Making Culture Work 
EN

Making Culture Work focuses on how to change the cultural blueprint of an organization, providing a practical framework for changing multi-cultural elements for an overall, cohesive cultural transformation...

  • Knihapevná vazba
    526 Kč
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 16 – 21 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: For the Culture (Marcus Collins)
For the Culture 
EN

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing...

  • Knihabrožovaná vazba
    320 Kč
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 22 – 27 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!
  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    459 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: Arts and Cultural Management (Constance Devereaux)
Arts and Cultural Management 
EN

Arts and Cultural Management: Sense and Sensibilities in the State of the Field opens a conversation that is much needed for anyone identifying arts management or cultural management as primary areas of research, teaching, or practice. In the...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 168 Kč
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Kniha: Management and the Arts (William J. Byrnes)
Management and the Arts 
EN

The fifth edition of Management and the Arts discusses the theory and practical applications from all arts management perspectives including planning, marketing, finance, economics, organization, staffing, and group...

  • Knihabrožovaná vazba
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.