Knihy o byznysu a managementu
Populární filtry
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
135 produktů
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily
Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami...
-
Přečtenávýborný stav162 KčSkladem
Znáte ten pocit, když se vám nechce začít dělat na nějakém úkolu? Stává se vám, že odkládáte i věci, které opravdu dělat chcete? Snažíte si sami sobě poručit, ale neposlechnete se? V knize se dozvíte Co dnes věda ví o tom, proč věci odkládáme, jsme...
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...
-
Přečtenávýborný stav319 KčSkladem
Tato kniha je naprosto jiná, než všechny ostatní knihy o produktivitě. Poprvé vyšla před patnácti lety a za tu dobu se stala fenoménem. O její kvalitě svědčí tři miliony prodaných výtisků ve více než 30 jazycích. Statisíce lidí si díky metodě GTD...
Slavný učitel osobního rozvoje z první poloviny dvacátého století má čtenářům stále co nabídnout. Aby mohl shrnout moudré rady v této knize, přečetl řadu filozofických spisů, ponořil se do textů o zvládání problémů od jiných autorů, ale především...
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán...
Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...
Manažerská ekonomika je aplikací ekonomické teorie do podnikatelského prostředí; její znalost umožňuje podnikatelům, ekonomům a dalším pracovníkům podniku úspěšně řídit činnosti, které zde probíhají. Autorka zde objasňuje základní pojmy a procesy.
-
Přečtenámírně opotřebovaná402 KčSkladem
Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry...
-
Přečtenávýborný stav172 KčSkladem
Kniha strategických rébusů pokrývá deset historických epoch a zavádí čtenáře na mnoho bojišť od dob antického Řecka a Říma přes Napoleonova tažení až po první a druhou světovou válku...
-
Přečtenávýborný stav212 KčSkladem
V mimořádně čtivé a zajímavé knížce se seznámíte s jedinečnými způsoby a strategiemi, které vám pomohou získat zdravou a oprávněnou víru v sebe sama – sebedůvěru. Dozvíte se, jak rozvinout své schopnosti sebemotivace, zdravého dosahování cílů, ...
Tato publikace pojednává o přístupu k zavádění výroby systémem tahu, jejímž cílem je odstranění plýtvání z výrobních procesů, především v souvislosti s nadvýrobou a zásobami...
-
Přečtenávýborný stav190 KčSkladem
Otevřete mysl, využijte potenciál svého mozku a zásadním způsobem změníte svůj život. Kniha, postavená na nových vědeckých poznatcích ohledně neuvěřitelné neuroplasticity mozku, obsahuje konkrétní plán sestávající ze...
Nejspíš každý si někdy přál vidět ostatním do hlavy – zjistit, co si myslí, na čem jim záleží, co mají rádi a co naopak nesnáší. S takovým rentgenovým viděním bychom rázem věděli, jak k druhým lidem nejlépe přistupovat, jak
-
Přečtenávýborný stav366 KčSkladem
50 způsobů, jak motivovat váš tým. Naučte se vytýčit jasnou cestu k úspěchu a efektivní a dobře spolupracující tým. Každý z jeho členů má své přednosti a vašim úkolem je zjistit, jaké to jsou, a všem delegovat jasné...
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, ...
-
Přečtenávýborný stav281 KčSkladem
Chtěli byste se naučit 100 a více slovíček za méně než hodinu? A mít je navždy uložené v paměti? Tak to nepůjde! Lépe řečeno, je to nemožné, pokud budete k učení jazyků i nadále přistupovat jako většina lidí kolem vás a slovíčka se budete učit...
-
Přečtenávýborný stav175 KčSkladem
Probouzíte se s neradostnou myšlenkou na cash flow, zmenšující se tržní podíl nebo rostoucí fluktuaci? Praktický průvodce reálnými situacemi a reálnými problémy v byznysu vám pomůže předcházet menším či větším katastrofám...
-
Přečtenávýborný stav146 KčSkladem
Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...
-
Přečtenámírně opotřebovaná151 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle