Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Doba čtení
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Komunikace v konfliktu - Jan Kadlec, Mladá fronta, 2018
Komunikace v konfliktu

Konflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj...


Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2013
Štěstí doručeno
Martinusačka doporučuje 5

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...


Radikální otevřenost - Kim Scott, Jan Melvil publishing, 2018
Radikální otevřenost
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...


Mluvte jako mluvčí - David Šimurka a kolektív, David Šimurka, 2014
Mluvte jako mluvčí

Nové vydání úspěšné knihy Mluvte jako mluvčí přináší Vám, čtenářům, desítky nových druhů originálních cvičení zaměřených na zlepšení mluveného projevu...

Byznys pro 21. století - Robert T. Kiyosaki, Pragma, 2011
Byznys pro 21. století

Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce – dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci...


44 lekcí - Niklas Göke, Audiolibrix, 2023
44 lekcí

Jaké by to bylo, kdybyste každou noc klidně spali s vědomím, že pro ochranu a růst svých peněz děláte to nejlepší, co můžete? Co kdyby vám k dosažení tohoto pocitu stačily jen 4 minuty denně? Během pouhých 4 minut denně...


Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr., C. H. Beck, 2009
Marketing a nová ekonomika

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...

Jak překonat stydlivost, ostych a nesmělost - Nina Deissler, Grada, 2020
Jak překonat stydlivost, ostych a nesmělost

Jste ostýchaví, zdrženliví, introvertní nebo zkrátka jen tiší? Na tom není nic špatného, pokud vám vaše stydlivost není na překážku. V opačném případě je to důvod ke změně. Stud má totiž mnoho podob, které přinášejí...


Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...


Malá kniha etikety pro každý den - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2010
Malá kniha etikety pro každý den

Ladislav Špaček je největší kapacitou v oboru. Po úspěšném přijetí Velké knihy etikety dopracoval nyní autor materiál, který specificky pokrývá potřeby jednotlivých cílových skupin: rodina, studenti, podnikatelé, úředníci, pracovníci v pohostinství...


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.


Svoboda v práci - Brian M. Carney, Isaac Getz, PeopleComm, 2011
Svoboda v práci

Svoboda v práci je místem, kde člověk pochopí klíčové souvislosti této filozofie organizace a řízení. Seznámíte se zde ale také s bezmála dvěma desítkami firem z celého světa a tím, jak svobodu do práce zaváděly a jakou s ní mají zkušenosti...


Býkem v Číně - Jim Rogers, Grada, 2011
Býkem v Číně

Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom. Neustále


Přesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová, Computer Press, 2009
Přesvědčivá komunikace manažera

Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení...


Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett, Management Press, 2018
Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“