Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...


Oranžový Balonkový pejsek - Don Thompson, Kniha Zlín, 2018
Oranžový Balonkový pejsek

Ekonom a sběratel současného umění, Don Thompson, znovu poodhaluje vzrušující svět obchodování s uměleckými díly. Nahlíží na něj skrze principy behaviorální ekonomie, poukazuje na častou iracionalitu lidského rozhodování, jež vede k prodeji či koupi...


Sedm prvků, které změnily svět - John Browne, No Limits, 2015
Sedm prvků, které změnily svět

Revoluční kniha britského autora Johna Browneho, která se stala bestsellerem ve Velké Británii a USA, netradičním způsobem představuje základy současného hospodářského vývoje prostřednictvím sedmi chemických prvků, které změnily svět...


Big Data - Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier, Computer Press, 2014
Big Data

Seznamte se s novým fenoménem, díky kterému získáte zcela nový pohled nejen na proces získávání informací z dostupných dat, ale na fungování světa jako celku v technologiemi protkaném 21. století...

488 pravidel pro život - Kitty Flanagan, Esence, 2021
488 pravidel pro život

Tato kniha není tradiční seberozvojovou knihou, protože to nejste vy, kdo potřebuje pomoc. Jsou to jiní lidé. Ať už zírají do telefonu za chůze, dusí vás v MHD svým nesnesitelným parfémem, nebo pravidelně nechávají na záchodě...


Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


10 let v českých médiích, Portál, 2005
10 let v českých médiích

Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...


Média, lži a příliš rychlý mozek - Petr Nutil, Grada, 2018
Média, lži a příliš rychlý mozek

- Jak jsme manipulováni a nevíme o tom? - Co jsou to hoaxy? - Ukazují média svět takový, jaký skutečně je? - Proč nám politici lžou? - Co je to mediální gramotnost? - Proč je potřeba kritické myšlení? - A jak si s námi zahrává mozek?


Jak psát reklamní text 2.vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2003
Jak psát reklamní text 2.vydání

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání


Jak číst účetní výkazy - Karel Šteker, Milana Otrusinová, Grada, 2013
Jak číst účetní výkazy

Kniha je určena především manažerům, kteří se potřebují rychle zorientovat v účetních výkazech dané společnosti a chtějí se seznámit se základními principy českého účetnictví. Knihu dále využijí analytici, pracovníci controllingových oddělení a...

Znalostní podnik ve znalostní společnosti - Jan Truneček, Professional Publishing, 2004
Znalostní podnik ve znalostní společnosti

Ve znalostní společnosti, do které v současné době vstupujeme, dochází k posuvu od tradiční hegemonie výrobců k trvalé nadvládě zákazníka a spotřebitele. V tomto prostředí se znalosti stávají nejdůležitější formou kapitálu...


Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...


Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009
Problém médií

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?...


WTF - Tim O Reilly, Jan Melvil publishing, 2018
WTF

Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se...


Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...


Moc, peníze a právo - Jan Sokol, Vyšehrad, 2015
Moc, peníze a právo

Přepracované vydání knihy Moc, peníze a právo je součástí plánovaného souborného vydání zásadních děl Jana Sokola, v nichž z různých aspektů zkoumá člověka a jeho život uvnitř společnosti, a řadí se tak po bok nedávno vydané publikace Etika, život...


Etika Médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Etika Médií 
SK

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto..


Paradigmy zmien v 21. storočí: hľadanie kontúr v mozaike - Iveta Pauhofová a kolektív, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied, 2012
Paradigmy zmien v 21. storočí: hľadanie kontúr v mozaike 
SK

Predstavy o tom, ktoré paradigmy možno považovať za určujúce pre budúci vývoj spoločnosti, závisia od úrovne a odbornosti vnímania súvislostí javov minulých a súčasných a schopnosti posudzovať ich v komplexnosti. Zároveň pri vnímaní týchto javov ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)