Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o byznysu a managementu

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Strategic Advertising Management - Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott, Oxford University Press, 2021
Strategic Advertising Management 
EN

Strategic Advertising Management provides the firm foundation you need to understand the effective strategic planning of advertising and other marketing communications...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 711 Kč
    Skladem 1 ks

Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM, Oxford University Press, 2005
Oxford Business English Dictionary for Learners of English with CD-ROM 
EN

A new up-to-date Business English dictionary, that gives learners all the help and information they need to do business in English...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    301 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

International Business - Alan Sitkin, Nick Bowen, Oxford University Press, 2010
International Business 
EN

What is international business? How serious are multinational enterprises about corporate responsibility? How does a gearbox made in China end up in a car sold in Europe? ...


Marketing Research: Tools and Techniques - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2010
Marketing Research: Tools and Techniques 
EN

The second edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research...

Business one : one Intermediate Audio CDs 
EN

The first business course written specifically for one-to-one teaching. With the innovative How to menu, students can identify their needs quickly and easily, and teachers can build a personalized syllabus that covers exactly what their student wants...


International Trade - Luis A. Rivera-Batiz a kol., Oxford University Press, 2004
International Trade 
EN

This book offers an integrated account of the strategic trade analysis, combined with empirical evidence and new results. Strategic Trade Analysis addresses the need to synthesize...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “