Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Křehký příběh - O touze získat moc nad vlastním osudem

Na téma zákazníci v anglickém jazyku knihy o byznysu a managementu

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: The Challenger Sale (Brent Adamson a Matthew Dixon)
The Challenger Sale 
EN

Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...

  • Knihabrožovaná vazba
    466 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Kniha: Branding that Means Business (Matt Johnson a Tessa Misiaszek)
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    315 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.
  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    126 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: CustomHER Experience (Katie Mares)
CustomHER Experience 
EN

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná vazba
    731 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 31 dní.

Kniha: The Advertising Effect (Adam Ferrier)
The Advertising Effect 
EN

Want to know how to influence other people's behaviour? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    778 Kč
    Do 7 – 12 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 7 – 12 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Do B2B Better (Jim Tincher)
Do B2B Better 
EN

Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...

  • Knihapevná vazba
    731 Kč
    Do 2 – 7 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: From Impressed to Obsessed (Jon Picoult)
From Impressed to Obsessed 
EN

Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...

  • Knihapevná vazba
    653 Kč
    Do 2 – 7 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 2 – 7 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!


Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.
Kniha: Nikdykde (Neil Gaiman)
Nikdykde
  • Neil Gaiman