Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Všude samí lháři - Shari Lapena, Kalibr, 2024

V anglickém jazyku knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Thames & Hudson

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Live Life in Crescendo - Stephen R. Covey, Thames & Hudson, 2022
Live Life in Crescendo 
EN

The inspirational final book from the legendary leadership expert Stephen R. Covey, internationally best-selling author of The 7 Habits of Highly Effective People...

  • Knihabrožovaná vazba
    377 Kč
    Skladem 1 ks

Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017
 
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2023
Hegarty on Advertising 
EN

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades ...

  • Knihapevná vazba
    571 Kč
    Skladem 1 ks

Studio Culture Now, Thames & Hudson, 2023
Studio Culture Now 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Studio Culture Now features in-depth interviews with a host of leading design studios. The interviewees share their experiences, insights, fears and joys, and reveal how they deal with the fundamentals and aspirations of studio life...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 248 Kč
    Více než 30 dní

The Monocle Book of Entrepreneurs - Tyler Brule, Joe Pickard, Molly Price, Thames & Hudson, 2021
The Monocle Book of Entrepreneurs 
EN

As we face a world that is undergoing unparalleled change, no area is more dynamic than business. To help us understand, navigate and succeed in this new world, the team at Monocle brings together its unique knowledge of culture, politics, economics...

  • Knihapevná vazba
    842 Kč
    Skladem 1 ks

Branded Interactions - Marco Spies, Katja Wenger, Thames & Hudson, 2020
Branded Interactions 
EN

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception...

  • Knihapevná vazba
    1 329 Kč
    Více než 30 dní

Branded Interactions - Marco Spies, Thames & Hudson, 2015
Branded Interactions 
EN

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. The importance of mobile apps for smartphones and tablets has grown exponentially ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 740 Kč
    Skladem 1 ks

A2Z and More Signs, Thames & Hudson, 2006
A2Z and More Signs 
EN

This astonishing book of alphabets, emblems and logos brings together the editors’ own selection of alphabets and symbols from their two famous previous volumes...

  • Knihakroužková vazba
    878 Kč
    Více než 30 dní

Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004
Creative Advertising 
EN

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)