Shortlisted for the Financial Times/Goldman Sachs Business Book of the Year Award. Since Aristotle, we have fought to understand the causes behind everything. But this ideology is fading. In the age of big data, we can crunch ...
-
Knihabrožovaná vazba362 KčVíce než 30 dní
Coming up with fresh ideas for logo jobs can be a very difficult process...
-
Knihapevná vazba453 KčVíce než 30 dní
This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
The new edition of the book readers call the bible for advertising...
-
Knihabrožovaná vazba583 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle