Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Doba čtení
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...


Puberta - Jan Uwe-Rogge, Alice Trojanová (ilustrácie), Edika, 2018
Puberta

Jak se z našich dětí stávají dospělí? Jak poskytnout oporu a budovat vzájemný vztah? Jak dopřát volnost, ale zároveň nastavit mantinely? A jak se vyhnout konfliktům v rodinném životě? Autor sympatickým způsobem odpovídá na tyto a mnohé další otázky a dokl


Zbraně vlivu - Robert B. Cialdini, Jan Melvil publishing, 2012
Zbraně vlivu

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme.


Neverbální komunikace - Oldřich Tegze, Computer Press, 2003
Neverbální komunikace

Neverbální komunikace představuje obrovský zdroj informací pro poznávání sebe i druhých lidí. Důležité je i to, jak k informacím přistupujeme, jak jim rozumíme a jak s nimi nakládáme.

Zakázaná rétorika - Gloria Beck, Grada, 2007
Zakázaná rétorika

Rétorické triky a manipulace jsou v pracovním prostředí, ale také v podnikání, politice, médiích nebo jiných společenských oblastech na denním pořádku. V knize, která je jedinou na toto téma na českém trhu...


Pravidla pro šťastnou lásku - Pierre Franckh, ANAG, 2009
Pravidla pro šťastnou lásku

Muž snů hledá ženu snů… aby žili šťastně a spokojeně... Realita však většinou vypadá jinak. Co tedy můžeme dělat, aby partnerství vedlo k nalezení štěstí – a je to vůbec možné?...


Mluvte jako mluvčí - David Šimurka a kolektív, David Šimurka, 2014
Mluvte jako mluvčí

Nové vydání úspěšné knihy Mluvte jako mluvčí přináší Vám, čtenářům, desítky nových druhů originálních cvičení zaměřených na zlepšení mluveného projevu...


Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci - Albert Thiele, Grada, 2010
Jak na "špinavé" triky a útoky v komunikaci

Jak úspěšně zvládat rozepře, agresivní diskuse a pohotově argumentovat i ve stresových situacích? Jak se vyrovnat s osobními útoky, výhružkami a hrozivými gesty?...


Film a televize jako audiovizuální zprostředkování světa / Filmová a televizní dramaturgie a programová skladba - Soňa Štroblová, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2009
Film a televize jako audiovizuální zprostředkování světa / Filmová a televizní dramaturgie a programová skladba

Odborná publikace PhDr. Soni Štroblové "Film a televize jako audio-vizuální zprostředkování světa" a "Filmová a televizní dramaturgie a programová skladba" představuje bezpochyby velmi užitečnou pomůcku pro posluchače oboru ...


Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2011
Zpravodajství v médiích

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií...

Psychologie pro každý den - Jan Urban, Grada, 2023
Psychologie pro každý den

Řada věcí, které nás ve škole učili, nemá pro náš život velký praktický význam. Ve škole nás ale naopak nenaučili něco jiného, bez čeho se neobejdeme. Jde o znalosti, schopnosti či pravidla „psychologie všedního dne...


Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Mezinárodní marketing a informační technologie

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...


Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr., C. H. Beck, 2009
Marketing a nová ekonomika

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu...


Jak porozumět sobě a dětem - Zdenka Blechová, Nakladatelství Zdenky Blechové, 2009
Jak porozumět sobě a dětem

Kniha obsahuje přímou výpověď duše z pobytu v bříšku. Co tam prožívá a co vnímá, když přijde na svět. Seznamuje nás s umělým oplodněním z pohledu duše, která se tímto způsobem uvolí narodit...


Internet zvířat - Alexander Pschera, Dauphin, 2018
Internet zvířat

Kniha o tom, jak se ekologie vrací ke svým základům, o novém vztahu lidí a zvířat a také o tom, jak internet, k tomu může být velmi velmi užitečný (a jak se to celé děje). Ekologie se musí vrátit ke svým základům, ke konkrétnímu vztahu člověka a...


Čtvrtá revoluce - Luciano Floridi, Karolinum, 2019
Čtvrtá revoluce

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...


Co si vaše kočka doopravdy myslí - Sophie Johnson, Dannyboy (ilustrátor), Vyšehrad, 2018
Co si vaše kočka doopravdy myslí

Možná i vy přemýšlíte, co se odehrává v té malé, ušlechtile tvarované hlavičce a co skrývá její tajemný pohled. Nebo dumáte, co přesně znamená to náruživé vrnění a předení. Nebo si prostě jen občas nejste jisti, jak si vyložit podrápané křeslo, roztrhaný


Myslete velkoryse - David J. Schwartz, Pragma, 2006
Myslete velkoryse

Je právě tak lehké být ve svém myšlení "velkým" jako "malým". Myšlení v malých dimenzích však vede k odpovídajícímu jednání a okrádá nás o každou lepší šanci...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
  • Eduard Bass