Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky - Martin Domes, Computer Press, 2008
Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky

Už je nejvyšší čas vytvořit vlastní internetové stránky! Ať už chcete osobní stránky, blog či fotogalerii, nebo prezentovat svoji firmu, s knihou z edice Pro úplné začátečníky to pro vás bude velmi snadné...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Start-up Nation - Saul Singer, Dan Senor, Aligier, 2012
Start-up Nation

Kniha START-UP NATION hledá odpověď na nelehkou otázku: jak je možné, že v Izraeli - v zemi, která existuje pouhých šedesát let, má 7,1 mil. obyvatel, nedisponuje žádnými přírodními zdroji, je obklopena nepřáteli a od svého založení je ...


Restart - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2010
Restart

Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání...


Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Alchymie

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...


Web design - Pavel Satrapa, Neokortex
Web design

Jde o jednu z nejlepších knih nejznámějšího českého autora, který se zabývá problematikou Internetu...


První kroky s internetem - Mojmír Král, Grada, 2014
První kroky s internetem

Ani začátečníci už se nemusí bát internetu, ale používat jej ke své plné spokojenosti. Komunikujte se svou rodinou a vyhledávejte informace, které vás zajímají. Jednoduchá příručka vás to naučí srozumitelně a bez zbytečných složitých termínů. Kniha je...


HTML - začínáme programovat - Slavoj Písek, Grada, 2010
HTML - začínáme programovat

Nové vydání jedinečného bestselleru je na světě. Jazyk HTML je základním prostředkem k vytváření WWW stránek pro internet. Po jejím přečtení budou čtenáři schopni vytvářet vlastní jednoduché webové stránky, kvalitou srovnatelné s těmi, ...


jQuery bez předchozích znalostí - Marián Margorín, Computer Press, 2011
jQuery bez předchozích znalostí

Chcete svým webovým stránkám pomocí nejrůznějších moderních efektů vdechnout život? Chcete interaktivně řadit sloupce tabulky, kontrolovat vyplnění formuláře nebo tvořit animované fotogalerie?...


První kroky s internetem - David Procházka, Grada, 2010
První kroky s internetem

Kniha jedinečným a srozumitelným způsobem pomůže nezkušenému uživateli s těžkými začátky na internetu. Čtenář se dozví, jak využívat internetový prohlížeč, jak nejlépe na internetu nalézt požadované informace, ...

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Tvorba webů podle standardů - Jeffrey Zeldman, Computer Press, 2004
Tvorba webů podle standardů

Je čas opustit zastaralé technologie nepřehledných kódů plných komplikovaných tabulkových rozvržení, tagů a dalších zbytečností, které mohou zdvojnásobit velikost i těch nejméně komplikovaných stránek...


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Obchod pre všetko - Brad Stone, Eastone Books, 2014
Obchod pre všetko 
SK
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj....


SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně - Danny Dover, Erik Dafforn, Zoner Press, 2012
SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně

Odhalte neobyčejné informace o optimalizaci pro vyhledávací enginy. Jakmile tuto knihu otevřete, budete se cítit, jako byste seděli s odborníky, kteří vám odhalují taktiky, strategie a tajemství SEO vedoucí ke zlepšení ranku vašeho webu ve...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Internet pro úplné začátečníky - Martin Domes, Computer Press, 2009
Internet pro úplné začátečníky

Také byste rádi konečně poznali, co je Internet zač, a naučili se jej využívat každý den k hledání informací, komunikaci s přáteli, nakupování či zábavě? S knihou z edice Pro úplné začátečníky to pro vás bude velmi snadné...


Ako pracujú maverici - William C. Taylor, Polly LeBarre, Eastone Books, 2008
Ako pracujú maverici 
SK

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry